You must be logged in to use the forums. Don't have an account? Sign up for free.
Remember me
Game reviewer
#0 September 17th, 04:08

Snoost Extension for Firefox & SD as an option not a plan

Hi Everyone, I just wanted to make a suggestion since I want make snoost better and help it accomplish Snoost's Goal to be successfull for the development and for the gamers.I think that if snoost made a snoost Extension for firefox that would be cool, more versatility. I also think that the SD should be an option for people who can't go HD and I would recommend replacing the price for 1080p into 2k resolution or maybe even 4k for $40 who REALLY REALLY want it. These are just suggestions and I appreciate if you read it.

Showing 1-18 of 18 comments
Staff
#1 September 17th, 09:35
Great suggestions! However, the SD quality is already an option and is provided at the entry plan. Perhaps I misunderstand what you mean by making it an option? :)

Game reviewer
#2 September 17th, 15:50
Sorry If I wrote it the wrong way. Allow me to explain, replace the 720p with the 480p plan but still give people the option to change to 480p because some people cant afford it or are living with other people who use internet but give people who have enough speed to do 720p since some people think that 480p is ugly.This is a great service for people who don't have a lot of money, Since there are lots of ways to get games cheaper on PC. Thanks for responding to my comment! ?

Game reviewer
#3 September 19th, 23:51
I have one more suggestion that might be more reasonable : Making 720p as "1366x768" or you can call it "Laptop Mode" because most laptops are at the resolution "1366x768". That is all i have.

Staff
#4 September 20th, 10:27
Again, great feedback. While we wouldn't change the resolution of 720p (since it's currently referring to the correct resolution), I like the idea of letting it adjust to the device for other variaties of the setting, such as 16:9 formats etc. We'll be looking into these considerations in the future.

Game reviewer
#5 September 28th, 21:56
I think would be nice for people that prefer firefox, i a ok with Chrome

Snoobster
#6 November 6th, 12:44
Good morning, I have almost a month that I'm trying to install snoost to test it but the extension does not install, someone gives a light ai xD (google translator)

Game reviewer
#7 November 6th, 18:00
@Marcia Você é brasileira?

Snoobster
#8 November 6th, 18:27
@marcooliv sim, to já um tempo tentando testa esse serviço mais a extensão não que se instalar e a versão de desktop windows só fica carregando e não sai do carregamento. :/

Game reviewer
#9 November 6th, 18:30
@Marcia Tá, você então instalou a extensão no Chrome, abriu, fez login e está travando em qual parte? Qual a mensagem que aparece na tela?

Snoobster
#10 November 6th, 19:37
@marcooliv no Chrome nem abre, pois não que instalar a extensão baixada, o que carrega e não sai da tela de carregamento e Snoost Connect Client (PC)

Snoobster
#11 November 6th, 19:39
no momento to usado o liquid sky, o problema que lá e de tempo, queria testar o snoost pois ele e ilimitado, seria melhor se ele tivesse uma versão pro windows e pra smarts (app) como tem no liquid sky ...

Game reviewer
#12 November 6th, 19:52
Marcia, tenta instalar a extensão, parece que essa versão de PC não funciona mais. Abre "chrome://extensions/" no chrome, e arrasta a extensão pro meio da página, tem que instalar.

Snoobster
#13 November 6th, 20:37
@marcooliv esse método eu já tentei, ate extrair o crx e tentei carrega via modo de desenvolvedor no modo extensão expandida no chrome a nada, eu acho que tem que ter uma placa de vídeo, nem que seja uma fraca da fraca pra pega, o pc aqui e um dual core 2.7ghz 4gb ddr2 placa on boad intel express de 64mb se não me engano. o liquid sky não precisa de placa de vídeo só streaming mesmo...

Game reviewer
#14 November 6th, 20:56
@Marcia Hmmm, o seu erro é sobre webgl na hora de instalar? Algo assim? Tive esse problema em outro notebook antigão que tenho aqui.

Snoobster
#15 November 6th, 21:21
isso mesmo

Snoobster
#16 November 6th, 21:27
aparecer isso em vermelho "O WebGL não é suportado", quando eu uso o modo de desenvolvedor pra instalar.

Game reviewer
#17 November 7th, 18:48
@Marcia Muito estranho, temos que falar com o Rune Dalton sobre esse erro.

Snoobster
#18 November 7th, 20:28
@marcooliv esse problema já tem quase um mês (3 semanas pra ser mais precisa), olha que eu seguir vários tutoriais ativei o WebGL no chrome, ate o WebGL 2.0 e nada que instalar a extensão. estarei no aguardo de um possível correção da extensão ou outra alternativa para pega no meu pc.

Showing 1-18 of 18 comments